Instängd

Hejsan! Hoppas allt är bra med alla! Med mig är det bara bra, funderar på att gå och lägga mig snart.

Jag har varit hos Jessica ikväll och sett på Idol och sjungit Singstar! :) Helt rätt tjej som åkte ut ur Idol tyckte jag, vad tyckte ni? Jag har aldrig riktigt fastnat för henne och mest tyckt att hon verkar lite uppsnoffsig. Calle var söööt och bra som vanligt trots att han tappade texten. Det är inte första gången han tappar texten heller, vilket gör mig lite orolig. Han kommer nog inte komma undan med det så himla länge om det fortsätter. Funderar lite på vad det beror på... om det är för att han är så nervös och därigenom får hjärnsläpp eller om det är för att han inte övar tillräckligt på låten. Jag tror på det förstnämnda men man vet ju aldrig. Sööööt och smyghet är han iallafall och jag skulle mest bara vilja äta upp honom!! ;)

Haha, måste bara berätta vad jag lyckades med tidigare ikväll... jag blev inlåst i källaren!! Jag var och duschade och en av mina grannar var där nere för att hämta någonting. När han gick upp igen stängde han källardörren. När jag skulle gå upp en stund senare hade låset fastnat och det gick verkligen inte att rubba. Så jag satt där i ca en halvtimme innan jag fick tag på mamma som ringde först till hyresvärden och sedan till min granne. Grannen var som tur var hemma och kunde komma och släppa ut mig! :P Det var lite komiskt tyckte jag, tur att jag har kommit över min klaustrofobi! haha

Nu är det natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0