Duktig flicka

Haha, alltså JAG och bussar... gick ju inte alls någon buss från stan 12.20 som jag trodde. Det är tydlgen bara på sommaren den går, jag som tyckte att jag kollat så JÄVLA noga att den visst skulle gå. Bussen gick iställer 12.50, alltså den tid då jag skulle vara hos tandläkaren. Tur att jag har en snäll pappa som körde från Täfte och hämtade mig och körde mig till Sävar.

Det gick över förväntan hos Tandis. Hade inte min ordinarie tandläkare utan en kvinna som var myyycket snällare än min vanliga :P. Jag tyckte genast om henne och hon var glad och hade humor. Hon berömde mig till och med och tyckte att jag hade fina tänder! haha! Beövde inte laga någonting heller, duktig jag är! Hon gav mig också cred för att jag slutat snusa!! :D

Hann inte käka frukost imorse och fick inte äta en timme efter tandläkaren, nu har äntligen denna timme gått och jag ska försöka få i mig nåt käk. Är jäääättehungrig!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0