Grey's Anatomy, säsong fyra

Nu har jag sett klart Grey's Anatomy säsong fyra... och jag vill ha meeer!! :) Mer, mer, mer!!! Men jag får hålla mig... ett litet tag iallafall! Jag har åttonde säsongen av CSI här hemma som jag lånat av Jessika som jag kan trösta mig med. Är så sugen på att börja se det, förra säsongen slutade ju så jääävla spännande att jag trodde jag skulle bli galen. :P Serier är så jävla beroendeframkallande...

Tror att det är dags för mig att lägga mig och läsa en stund snart. Om jag vill läsa ut den här boken någongång i år kanske det är dags att jag börjar ta tag i läsningen lite mer. Känns som om jag varit lite lat när det gäller just det på senaste tiden tyvär, varför vet jag inte... jag gillar det ju? Om jag ska gissa så tror jag att det är den förbannade TV'n som har tagit upp mycket av läs-tiden... illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0