Jag vill ha!!

Är det inte typiskt att just nu, när jag inte har några pengar alls så är det världens hörstrea på Adlibris!? Har bara varit inne snabbt och kollat på rean än så länge men har redan hittat flera böcker jag vill ha!! :(

- Visst finns det gudar i Alabama -  Joshilyn Jackson (POCKET) = 19 kr!!

- Harry Potter och dödsrelikerna - J.K Rowling (INBUNDEN) = 25 kr!!
(Vill även ha denna på engelska. Den finns inbunden för endast 59 kr)

- Kärleken är dödens motsats - Roberto Saviano (INBUNDEN) = 49 kr!!

Dessa tre är böcker jag har vetat rätt länge att jag vill ha hemma i min bokhylla, sedan hittade jag ju även flera nya böcker som jag gärna skulle kunna klicka hem:

- En god människa - Nick Hornby = 19 kr!!

-
Kamelonten - Jules Hardy = 19 kr!!

Detta var några av de böcker jag är sugen på att klicka hem, tyvär går ju inte det... Men jag vill, jag vill, jag vill!! haha...


Kommentarer
Postat av: Jess

vill du ha en tidig julklapp? :P

2009-10-15 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0