Jag vill också gå på Nallefest...

Halloj! Jag borde sova, jobba imorrn! Vill bara berätta lite om min dag!

Kom till förskolan vid 8.30, då satt barnen och ritade flaggor - väldigt duktiga om jag får skryta om dom!:) Det visade sig att vi skulle ha månads-kalas idag för barnen som fyllt år i September, och kalas är ju alltid roligt!! Barnen var hur spralliga och ivriga som hellst över kalaset och vi fick glass med varma hallon där runt 9.30 - 10, det tackar man ju inte nej till även fast man är "fröken" :P.!
Vi fick brev från Nallarna där de berättade att vi är inbjudna på en Nallefest! Alla barnen får då ta med sig ett gosedjur var. GISSA OM JAG VILL JOBBA DEN DAGEN!? Det känns taskigt att hoppas att någon blir sjuk, men jag VILL verkligen vara med på Nallefesten. Har redan bestämt vilket gosedjur jag ska ta med mig ifall jag får jobba....

Till lunch var det hamburgare vilket också godtogs med glädje av både barn och personal! Sedan var vi ute en stund, när vi gick in anordnade vissa av barnen en egen Nallefest som jag fick gå på. Det var lite långdraget med den läängsta sagan i världshistorien, men det var roligt! Det är så kul att se barnen i kreativa lekar och studera hur de löser saker och ting och bara hänga med på allt de kommer på! Fantasi så det heter duga! :D

Eftersom att jag jobbar imorrn ska jag försöka komma mig i säng snart!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0