Men om jag inte vill?

Jag fick finbesök idag på jobbet, tyvär for dom för en stund sedan. Kan ni gissa vilka det var? Mina favoriiiter Jessika, Melvin och Klara! Melvin käkade lunch med mig och det var mycket roligare än att äta ensam! :)

Dom ringde från tandläkaren nyss... buuhuu, jag ska dit på LÖRDAG (kul!?) för en undersökning. Hur ska jag ha råd med det? Jag vet att jag kommer behöva laga hål, vilket jag har hört kostar skjortan. Samtidigt är det ju bra att jag gör en koll och lagar tänderna så det inte blir jätteilla och ännu syrare. Fyfan för tandläkaren alltså. Är inte rädd men nu när man är vuxen och ansvarig är det så förbannat dyyyrt!!

Fikarast nu! Ska gå och färga tänderna bruna med hjälp av en god kopp kaffe!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0