Önskelista?

En lugn och skön dag idag, håller just nu på att tvätta. Annars har jag inte gjort mycket... läst, sett på CSI, promenerat till OK och köpt fil. Funderar nu på att lägga mig och läsa igen. Jag har nämligen inte sååå himla mycket kvar av evighetsboken och jag börjar bli ganska sugen på att läsa ut den och få börja på en ny.

Fick en begäran av min bror och Jessika att jag skulle skriva ner en önskelista över julklappar... det kanske jag kan sätta mig och göra. Vad vill jag ha då? Böcker, böcker massa massa böcker. Ska bara komma på vilka böcker jag vill ha! Sen kanske jag kan komma på någonting annat än böcker, för att göra det lite mer spännande än att veta att jag bara kommer få böcker! :P

Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0