Pappersarbete

Idag har jag slitit håårt, faktiskt! Fixat med massa papper, sen blev det fel (inte mitt fel att det blev fel) så vi fick börja sortera om alla papper och göra om en hel jävla massa. Men det var rätt produktivt och ganska roligt trots att det blev fel, jag fick känna mig viktig och det är ju alltid kul! :)

Snart är det dags för mig att kliva upp på monstermaskinen och trampa hemmåt. Börjar bli hungrig också, undrar vad vi ska käka till middag... syrran skulle till sångpedagogen så det blir en lite senare middag, måste nog ta en macka när jag kommer hem så jag inte hinner svälta ihjäl innan hon är hemma igen.

Hmmhmm, jag vet inte riktigt när jag slutar.. lite av ett problem! :P Vill ju inte jobba över samtidigt som jag inte vill dra hem för tidigt. Haha, nää men snart börjar jag nog rulla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0