Stackars lilla Klara

Jag är kvar i Byn! Det var tänkt att jag skulle pssa barnen idag på dagen så att bror och Jessika skulle kunna uträtta lite ärenden. Men det blev inte riktigt som vi tänkt...
Lilla Klara mådde inte fullt så bra igår och var lite dålig i magen, men alla andra mådde bra. Sedan när vi skulle se på film under kvällen började jag må jättekonstigt och fick ont i magen. Såå, det slutade med att jag sprang och spydde hela natten och det blev inte många timmars sömn. Lilla Klara och jag åkte på magsjuka...

Idag mår jag dock bättre och har inte spytt någonting. Får inte ner så mycket föda men jag mår inte dåligt eller så. Det är mer synd om prinsessan Klara som fortfarande idag verkar ha de väldgt jobbigt och ont i magen. Stackars lilltjejen!
Jag tänkte på en sak inatt när jag mådde så jäävla illa och inte "vågade" somna. Jag kände mig som om jag blev sådär 15 år yngre och ville mest av allt krypa upp i pappas famn. Och om jag som är 21 år tycker att det är så ångestframkallande och jobbigt (och börjar gråta!) över lite magsjuka... tänk då på Klara!? Då tyckte jag ännu mer synd om henne. Hon kan ju inte berätta för någon vad som är fel, hon kan inte berätta om hon har ont i magen eller mår illa eller om hon bara är allmänt ledsen! Då tyckte jag inte lika synd om mig själv längre.

Nu ska jag gå och se om jag får i mig lite fil! :)
Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0