Varför gör vi inte alltid sådär? Vi kan ju!!

Jaa, varför? Jag syftar nu på fotbollen om det är någon som undrar. Vilken bra match vi gjorde idag, jag är riktigt stolt över alla... över alla förutom Zlatan. Jag brukar se mig själv som den som alltid försvarar Zlatan inför massa kritik och jag tror alltid på att han både kan och vill. Kan det vet vi ju i och för sig att han gör, men ofta får han kritik för att han inte gör särskillt mycket på planen och att viljan kanske inte finns där.

Jag kan säga såhär, ikväll kändes det som att han inte ville, han såg så jävla omotiverad ut. Sen, visst, han hade ont i knät, visst var det så? Men inte gjorde han särskillt mycket av värde överhuvudtaget under matchen och nykomlingarna Berg, Safari och Elm spelade grymt mycket bättre enligt mig. Framför allt underbarnet Berg!! Jag tror och hoppas att han kommer utvecklas enormt och lyckas han med det kommer han bli en av landslagets nyckelspelare i framtiden. Sen vill jag att Elm ska få cred också, han sprang, kämpade och hade en vilja av stål! Jag tyckte att han gjorde en riktigt bra insats!

Nu är ju jag ingen expert på fotboll, men det här var några av mina tankar kring och rint matchen.

Jävligt, jävligt kul att kungen av alla OLOF MELLBERG fick göra två mål i sin sista match med landslaget! Vad ska vi göra nu utan vår stora, stadiga viking framför målvakten? Mellberg kommer bli otroligt saknad!


Kommentarer
Postat av: Jess

janna älskar mellberg...:P

2009-10-15 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0