Kos-återträff

Halloj! Min dator är fortfarande död och sitter nu hos Malin och uppdaterar lite på min farm! :) Vi ser på Brokeback Mountain, den är snart slut.

Läste ut en bok inatt men vet inte när jag kommer kunna komma med en recension. Har även en till recension som ligger och väntar. Ska som sagt lämna in datorn och hoppas på att den överlever. Ni får gärna hålla en tumme åt mig! :)

Imorrn är det fest i Johns stuga med Kos-gänget! Ska bli såå kul! Har taggat till detta sen vi kom hem! :P Vi ska bada badtunna, käka middag och bara ha det braa! Det blir lite av ett knytkalas. Alla ska ta med sig någonting och jag ska fixa den grekiska salladen! :)

Ha en bra helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0