Kos-återträffen, äntligen!!

Snart bär det iväg på Kos-återträff!! Vad kul det ska bli!!! Jag har gjort klart min grekiska sallad och grekisk salladsdressing. Har stressat som en idiot hela dagen, tack och lov var inte Christian klar tills vi skulle åka (det var inte jag helelr) så jag fick ett meddelande om att vi skulle åka lite senare. De borde vara på väg nu snart.

Frågan är ju hur jag ska få med mig själv och all min jävla packning till OK där jag blir hämtad? Det är en jäävla massa saker. En väska med sängkläder, badkläder, handduk och alkohol i mängder, en påse med mat, min handväska och mig själv. TUNGT! Tur att det inte är så långt till OK iaf! :P

Ha en bra lördagskväll gott folk!! Det ska jaaag! Och äta MASSOR av god, grekisk mat (på svenskt vis:P).
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0