Min helg

Ojsan, nu var det länge sedan jag uppdaterade. Jag hann inte alls med det i lördags eftersom att jag var så trött efter att vi jobbat hela fredag-natt. Sov nästan hela dagen och sedan var det bara att kliva upp, göra mig i ordning och dra på fest. Igår hade jag bara ingen skrivlust.

Men nu är jag här! Festen i lördags var kul, dock blev det ingen utgång eftersom att det var en sådan jävla lång kö in på Corona när vi kom dit, så vi åkte direkt till efterfesten. :P
Det var kul att jobba i fredagsnatt också, dock var det jävligt slitsamt. Tror aldrig att jag har haft mer ont i fötterna någongång i hela mitt liv, och det fanns inget annat jag kunde göra än att härda. När jag kom hem där efter 04.00 på morgonen, efter att ha jobbat sedan 7.30 morgonen innan kunde jag INTE somna för att jag hade så ont i fötterna. Slitet! Men jag fick min lön för slitet idag och det var VÄL förtjänta 1500 kr, tack och bock! :)

Imorgon blir det mer jobb i Byn, har jobbat även idag! :) Kul kul! Kan även bli mer jobb resten av veckan, beror på om sjukligen kommer tillbaka eller inte.

jaa, det var väl vad som hänt mig under helgen! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0