Morgonstund har guld i mun

Tjosan! Jag sitter här, borde vara jäääättetrött men är faktiskt inte det... men det kan bero på att jag inte har sovit så många timmar att jag hann hamna i djupsömn. Jag kunde verkligen inte sova igår efter att jag lagt mig, tror att jag låg och snurrade i kanske 3 timmar. Haha! :P Sista gången jag kollade på klockan var den runt 8.00 på morgonen... drygt! Nu kanske jag kommer kunna sova gott inatt istället, om jag inte gör en fuling och sover nu i eftermiddag (känner jag mig själv rätt kommer det bli så :P). Men jag ska försöka låta bli.

Nu ska jag, syster och pappa åka och hälsa på lilla farmor. Vi blir nog inte borta så länge!

Tjosan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0