Pipes, Olles och min nya mössa

Tjenare bloggen! Denna dag har varit helt lugn, började med att Malin kom förbi med min nya mössa som hon har stickat till mig, SKITSNYGG! :D Efter det slöade jag mest. Men senare under kvällen, rint 21.30 ringde Malin och frågade om jag ville med ut på en öl. Jag som bara legat hemma i två dagar nu var ganska taggad och så blev det!
Vi drog först till Pipes, men det var mycket folk där...dpck inget roligt folk så vi for vidare till Olles. Där träffade vi upp Malins ragg (om jag får säga det? :P) och hans kompisar och där satt vi hela kvällen. Det var kul att komma ut och göra någonting.

Nu har jag dock jävligt ont i ryggen och ska snart hoppa i säng. Vill bara visa min fina mössa jag fick!! :



Jääääättefin!! :D Tack Malin!

Kommentarer
Postat av: Jennie

snygg du är systeryster!

2009-09-27 @ 16:03:49
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0