Finbesök

Ikväll fick jag och pappa finbesök av min bror och mina brorsbarn Melvin och Klara! :) Jag hade krypit ner under täcket och låg och läste när jag hörde att det knackade på dörren. Förstod rätt snabbt att det var busungarna som kom på besök. Vi fikade en stund och sen var det dags att åka vagnen hem för att sova.



Glada barn! :D
Nu sitter jag och väntar på att Hollywoodfruar ska börja klockan 21.00 och senare ikväll, klockan 22.40, är det American Idol som står på schemat. Underbart! Det är första utröstningen i semifinalerna nu så det ska bli kul att se vilka det blir som får lämna tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sötisar! :)

Var Hollywood fruar bra?

2010-04-12 @ 22:47:17
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Saga

Haha ja, världens goaste :D



Var i hum-huset, i hörsal G. Du då? Alltså jag tyckte att mattedelarna och orden kändes bäst, och att läsförståelsen var svårast. Men det gick bäst på läs, konstigt nog :P Fick väl inget ubersnitt precis.. men förhoppningsvis räcker det! Själv då?

2010-04-13 @ 20:57:59
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0