Jag vaknade tidigt! :)

God morgon! Sitter hemma hos D och har precis ätit frukost. Vaknade 09.15 men kände inte riktigt för att kliva upp än så jag la mig och läste i 45 minuter. Verkligen en mjukstart på dagen och det var riktigt skönt. D är i skolan så han har åkt för ganska länge sedan.

Idag ska jag fixa och dona lite saker hade jag tänkt. Ska även gå och handla lite. Frågan är dock vad vi ska äta till middag idag? Aja, det löser sig.
D vill att jag ska med och åka bräda senare... hmm, vi får väl se om det. De ska hoppa och trixa och ha sig. Får väl se om jag får tag i en pulka som jag kan åka så att jag har någonting att roa mig med iallafall! :P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: erik

skartlapp FTW!!! =D. inget lotto vunnet hara. reser billigt och ska soka jobb: du fa hallsa pa i solen vars ja nu hamnar. =)

2010-01-20 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0