Let's Dance och vin

Jag har haft riktigt trevligt ikväll! :) Vi var på Villan först och drack lite vin, eller jag drack vin och Jessi cider (D drack cola för han har jour inatt). När det stängde drog vi till Jessi och gjorde varma mackor och sjöng lite singstar. Eftersom att det är så OTROLIGT roligt att sjunga Singstar så fastnade vi lite i det och kom lite sent till Ålidhem, Let's Dance hade redan hunnit börja. Men sen satt vi där och såg det och hade väldigt trevligt hela kvällen. D var tyvär tvungen att åka och jobba och han kommer jobba till 8.00 imorgonbitti, så jag sitter hemma hos honom nu och saknar litegrann.

Ska nog snart krypa ner under täcket och försöka sova. Börjar känna mig rätt sömnig... Jag hoppas jag vaknar när D ringer och vill att jag ska öppna dörren åt honom:P, annars får han sitta i trapphuset tills jag vaknar (och det kan ju ta en stund!).

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0