Rulla runt

Ikväll ska jag in till stan och fika med Maria, det ska bli trevligt! Vi har inte bestämt vart vi ska gå än så vi får se om det senare.  Det var väldigt länge sen jag träffade henne så det ska bli kul att uppdatera mig om vad som händer och sker för henne just nu. :)

Jag vaknade faktiskt imorse när D ringde på dörren klockan 8. :P Men jag hade fruktansvärt svårt att sova, jag kände verkligen att det var någon som saknades. Kunde först inte somna på väldigt länge, provade ligga närmast väggen som jag brukar -nehe-, provade ligga ytterst -inte det heller...-, provade ligga över heela jävla sängen. Allt det om vartannat. Tillslut lyckades jag somna, vaknade dock klockan 07.00 av mig själv med tankarna att: "borde inte D vara hemma nu???" haha... oj oj säger jag bara. Tillslut kom han dock hem och kröp ned bredvid mig och då sov jag väldigt gott fram tills klockan 10. :)

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig lite söt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0