Sista veckan

Halloj!

Sitter hemma i lägenheten nu, väntar på att D ska träna färdigt för att sedan åka hem till honom! :)

Min dator är så långsam att det inte är roligt att blogga på den, vill lägga in bilder men det känns som om det är ett evighetsprojekt just nu. Tänkte försöka hinna duscha och göra mig söt också innan jag ska till D och han hämtar mig om 40 minuter. Börjar känna mig lite stressad!

Nu är det bara 1 vecka kvar av kursen.. :( Känns faktiskt väldigt tråkigt! Vad ska jag göra nu då? Ska ta mig till studievägledaren i veckan och se om man får plats på någon kurs... Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.



Fick in en bild iallafall! :D
Jag, Jess och Björk på nyår!

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0