Nu kör vi igen

Jag har inte bloggat på evigheter, har tappat suget rätt mycket. Men nu har Jessi åkt på praktik utomlands och jag har lovat henne att börja blogga igen så att hon kan hålla sig uppdaterad om vad som händer här. :) Vem vet, jag kanske hittar suget att blogga igen?

Just nu sitter jag ocg David och funderar på vad fan vi ska hitta på ikväll. Båda är sugna på att göra någotnting men vi vet inte vad. Jag har inte allt för mycket pengar så det får inte kosta såå mycket. Jag har tagit smärtstillande så jag kan inte dricka heller, så utgång känns ju inte fullt så roligt.
Vi kanske ska träffa Malin och Tobias senare, de skulle hem till Malins syster nu vid 18.00 och skulle höra av sig senare ifall de var sugna på att göra nåt och om det inte blev allt för sent.

Jag skulle kunna gå på bio dock. Skulle vilja se Remember me med Robert Pattinson.

... Får se vad som händer helt enkelt. Men här hemma kan vi inte sitta och uggla hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0