Inte haft mycket tid idag

Hej bloggen! Jag har haft lite tid till att uppdatera idag, har varit fullt upp. Vanligtvis sitter jag alltid vid datorn på jobbet så då är det lättare att uppdatera med jämna mellanrum, men idag har jag och M sprungit runt på stan i uppdrag från Bossen. Sen när jag kom hem lagade jag middag direkt, har käkat, diskat undan och nu äntligen sitter jag här och kan pusta ut lite.
Jag och Älsklingen ska se på en film snart så han sprang till kiosken för att köpa lite popcorn.

Köpte ett jättegulligt bokmärke med Nasse motiv idag inne på Bokia. Tyckte att jag behövde ett, för jag gillar inte att vika hundöron i böckerna och just nu har jag utrivet skrivpapper från ett block som markering, inte lika roligt. Men nu har jag ett jättesött!

Nu kom Älsklingen hem så vi ska se film, måste bara bestämma vilken vi ska se först.. Och jag lovar, det brukar ta åååår!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0