Planering på jobbet

Nu sitter jag på jobbet. Har precis gått igenom affärsidén med Bossen och har fått helt fria tyglar och huvudansvaret, det känns skitkul! =) Nu sitter jag och försöker lägga upp hur allt ska gå till. Skriver upp i vilken ordning allt ska hända och vilka problem vi kan stöta på. ALLT ska dokumenteras så att vi in i det längsta kan undvika problem.
Min hjärna känns inte helt med så det känns lite jobbigt att jag ska hinna gjort en jävla massa innan Bossen är tillbaka, men det löser sig nog. Har ju en jävla massa kaffe i automaten, så om någon kopp till eller två så är jag nog igång. Jag är ju ruggit peppad så det går nog bra. Måste bara intala mig att "jag kan, jag kan, jag kan". Bossen säger att han har fullt förtroende för att jag klarar av detta och då måste jag bevisa honom att han har rätt känns det som! JAG KAN!

Men men, ville bara slänga in ett snabbt inlägg.. Nu ska jag återgå till mina skisser.
Höres sen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0