Sömnlös

Jag kan inte sova... Har precis läst ut Arkiv X boken jag hade fast jag inte alls var peppad på att läsa den. Insåg att jag hade sett exakt samma sak som boken handlade om i ett av Arkiv X avsnitten. Det är väl ioförsig inte så konstigt, men lite halvtrist eftersom att jag då visste precis vad som skulle hända. Kom rätt långt med planeraingen på jobbet tillslut. Bossen kom tillbaka (fick en kexchoklad av han:D .. snällaste Bossen) och vi kunde då bolla ideér mellan varandra och då gick allt mycket smidigare och lättare. Känns som att vi har löst en massa lösa trådar nu. M skulle komma in till jobbet imorgon men fick veta ikväll att hon blivit inkallad och jobba på sitt andra ställe, så jag får försöka klara mig utan henne.. :( Nu ska jag försöka skissa på lite idéer till jobbet och sen ska jag försöka sova igen. Nattinatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0