Sovit hela kvällen

Oj, jag har sovit heeela kvällen. Jag somnade efter att vi käkat middag vid kanske 19 - 19.30 och vaknade nu typ 23.30. Kommer jag kunna somna inatt? Nää, jag kommer nog vara vaken, men det gör inte så mycket.. Det är ju helg och jag är ledig heela kvällen, till och med på söndag om jag vill! :D

Nu sitter jag här, bloggar, äter klass och läser andra bloggar. Riktigt mys! Spanar runt efter lite böcker att fylla på i Boklistan. Bara att KOLLA efter nya böcker att läsa ger lika mycket njutning som att verkligen läsa dem tycker jag, då har man allt framför sig. Man läser om dem, recensioner om dem och känner att "den här måste jag läsa" och det ger en ett sådant glädjerus, ett pirr av spänning och förväntan. Jag tycker att det är skitkul! Men i och med att jag hela tiden kollar runt efter nys böcker blir ju listan längre och länge, snart kommer den ju fan vara evighetslång! :P Jag får börja läsa snabbare och lite oftare, det är lite svårt att hinna med att läsa så mycket som jag skulle vilja eftersom att jobbet tar upp en rätt stor tid av mitt liv, och i och med det nya projektet nu kommer det nog finnas ännu mindre tid.

Nu ska jag kolla runt litegrann. Höres säkert senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0