Vad gör man på jobbet egentligen?

Boken hade kommit till biblan, fick till och med ett mail där det stod att jag kunde komma och hämta den, lagom modernt! :D Men sen var jag tvungen att gå till jobbet så har jag inte hunnit börja läsa än tyvär, men känner jag mig själv rätt kommer jag nog läsa på lunchen. =)
Boken jag lånade ser ni i boklistan i inlägget innan Flickan och skulden. Jag har inte läst den tidigare och det är ju knappast någonting man läser enbart för "nöjes skull" så att säga, men jag tror att det är bra att ha läst den så man öppnar ögonen lite mer.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer på jobbet idag. M skulle ju komma hit, men som jag sa måste hon jobba på andra stället. Så det är bara jag och Bossen och honom har jag inte sett till än, har inte full koll på vad jag ska sätta igång med. Skulle börja spåna och skissa på en hemsida.. kanske ska börja göra det. Lalalaa.. glatt.
Kan ju alltid börja rita av det som vi skrev på whiteboarden igår.

Hejdå bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0