Barnvakt

Nu är jag barnvakt och lillen har precis somnat. Han är lite sjuk så han var lite ledsen och trött en stund, men efter en stund somnade han i min famn och nu sover han sött i sin säng.

Sprang till Synsam också men de sa att de inte kunde skriva ut ett recept till mig eftersom att det är två år sedan jag gjorde en undersökning och det e ju ALLDELES för länge.. bajsa på er. Men hon kunde skriva för hand vad jag hade för mått på linserna men då var jag tvungen att lova att göra en undersökning väääldigt snart.. jaja. :P Snacka om att använda skrämseltecknik "Det kan vara JÄTTEFARLIGT!!!". Jojo, sure. Jag har haft linser så pass länge att jag kan ta hand om det. Jag har fan inte råd med någon jävla undersöking nu.

Nu ska jag se Ellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0