En riktigt bra julafton

Nu är julaftonsdagen över och jag ska snart go och lägga mig, vi ska upp tidigt imorrn syrran och jag för att gå på mellandagsrean! :) Det har varit en bra dag med mamma, pappa å syster. Det blev mycket mysigare och bättre än vad jag förväntat mig, jag som inte gillar julen! :P

Jag är väldigt nöjd med alla mina fina julklappar också. Roligaste julklappen var en från jon och jessika: High School musikal bedset, alltså örnkott och påslakan. Haha, skitsnyggt! Så när jag kommer hem till lägenheten imorrn blir det att bädda med mina nya sängkläder! ;) Ska försöka ta ett kort på det då så får ni se hur snyggt det är!
Fick boken jag önskat mig av pappa; Shantaram , jävla tegelsten är det! Så nu har jag att läsa vill jag lova!
Jag och syrran fick även likadana pyamasar, jättesöta! Lägger in en bild på oss tillsammans i dem.


Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar shoppa imorrn! :D
Pusspuss

"Hon hette Lotta Persson, hon sa att hon njöt men hon spydde!!!"
"Yassir Arafat!? Alltså vill du ha barn eller inte!?!"
"Dö då för helveeeete tomtejääävel!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0