Hatar att stressa på morgonen!

Just nu är jag barnvakt åt min älskade favorit. Nu sover han och jag passar på att uppdatera lite. Ska vara barnvakt här till ca 13.00 och sen ska jag ta bussen in till Täfte för att jobba på fritids. Jag känner verkligen ingen pepp att jobba idag, det är bara drygt idag. För sedan direkt efter att jag har jobbat ska jag åka in till stan igen och äta middag med min kära mamma som fyller år idag, grattis! Efter det ska jag till Jessi och umgås lite. Så det är fullt upp idag! :)

Min dag började dock inte så bra...

Inatt somnade jag ganska tidigt och det var skönt. Låg och såg på film men kände hur ögonlocken föll hela tiden, så jag stängde av och somnade direkt. Jag vaknade runt 5.30 imorse och kände mig pigg men eftersom att jag inte skulle upp på ca en timme somnade jag ju som. Det skulle jag inte gjort för när klockan ringde sen var jag hur seg som hellst. Så det slutade med att jag fick stressa som en galning eftersom att jag znoosade klockan jättelänge. När jag äntligen pallrade mig upp satte jag på vattenkokaren för att koka te, då for en propp och det bleb kolsvart. Jag fick tända stearinljus för att se vad jag gjorde, så jag gjorde mig i ordning i halvmörkret. När jag skulle gå ut fixade jag proppen, orkade inte springa ner innan för att fixa det. Sen när jag halvt sprungit ut ur lägenheten och kommit en bit kom jag på att jag glömt snusdosan.. helvete. Kan fan inte klara en sådan här sressig flängdag utan snus, så det var bara att springa tillbaka. Stress stress stress! Skulle vara hos bror och jessika klockan 9, egentligen före 9. När jag kom till vasaplan var klockan kvart i och det gick nästan precis en buss som tur var.

Så jag har sprungit runt och stressat halva morgonen. Men min käre bror hade nybryggt kaffe att bjuda på när jag kom så då blev jag en människa igen! :D

Nu ska jag se på Oprah! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0