Helt slut!

Puuuh, jag har varit på stan hela dagen idag med Jessi och shoppat! Jag har fått mina nya linser så äntligen kan jag börja använda dem utan att misshandla mina ögon, jag köpte en nyårsklänning (jag hittade en!!! :D), en besticklåda, skarvsladd (heter det så?), batterier och pennor. Jag är helt slut! Snart ska jag gå till systemet och handla in litegrann tills imorrn, för se vad der blir för någonting.
Vi ska ha middag hos Jessis kusin tillsammans med lite folk! Det kommer nog bli jättetrevligt, vi ska förhoppningsvis sjunga singstar? :P

Sen när jag är färdig med allt detta idag ska jag hem och tvätta. Jag ska byta sängkläder i sängen.. till mina nya High School musical påslakan och örngott! :D Nu kommer jag sova som en prinsessa inatt skulle jag tro, det är ju inte varje natt man får sova med Zac Efron.. ;)

Aja, nu ska jag springa på systemet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0