Idolfinal kväll

Goddag goddag!
Jaqg insåg redan när jag vaknade idag att jag absolut inte kommer hinna med allt jag har tänkt hinna med idag, så jag skippar det helt enkelt. Det blir alltså inget julklappsinköp för mig idag och inte heller kommer jag orka tvätta. Får väl tvätta imorrn eller på söndag istället.
Såå, det som händer idag är att jag har varit ute med Burre en sväng. Snart ska jag ta med han igen och gå till lägenheten för att fixa och dona lite.. göra det lite fint därinne. Jag har ju fortfarande inga saker där, förutom en säng, så jag får göra det bästa av situationen. Köra in lådorna under sängen, dammsuga. Ska även se om jag hittar någon snygg lampa här hos mamma som jag kan sno med mig.

Sen ska jag ducha och göra mig klar ifall det blir någon fest ikväll. Blir det fest ikväll måste jag, kanske in jag orkar, förbi John och hämta min alkohol. Det är faktist inget måste för mamma hade massa cider här hemma som jag fick ta av henne. Jag hoppas att kvällen blir jättelyckad iallafall! Och jag hoppas att jag får se Idolfinalen, kan ju för allt i världen inte missa den. Så jag hoppas att deltagarna på festen vi hamnar på är lika peppade som jag att se den.



Nu ska jag göra mig i ordning och dra till lägenheten.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0