Internet-trubbel

Nu är jag hemma i täfte igen. Jag var och hämtade datorn hos mamma och tog den till lägenheten, där försökte jag snylta internet av grannen för att kunna surfa vilket inte funkade.. det var alldeles för lite mottagning. Så nu måste jag kolla upp internet alternativ, klarar mig inte utan! Undra om man ska skaffa trådlöst? Min käre bror sa att det även funkar via tv-antennen och att det blir både billigare och bättre så. Sj skulle jag tyckte det va smidigt med trådlöst, men jag är verkligen KASS på sådanna här saker. Någon som kan? Någon som är bra på sånt här och vill hjälpa mig hitta ett bra och billigt alternativ?

Blev sedan bjuden på fika hemma hos bror och Jessika. Det var väldigt trevligt och välbehövt. Träffa goa, fina människor och underbara brorsonen Melvis. Bror och Melvis var sjuka och Melvis var hur slö som hellst. Gogubben! Så jag kunde sitta och krama på honom en stund. Sen helt plötsligt blev han mycket piggare och gjorde väl vackra försök att leka Hoppi. :) Tror inte att det finns mycket som kan göra mig så glad som den bebisen! :D

Nu ska jag sätta mig med resterna från min chokladkaka och se filmen Flyga drake. Jag hoppas den är bra, boken var ju underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0