Kan inte uppdatera så mycket

Jag har varit i lägenheten sen igårkväll så jag har inte kunnat uppdatera, nu sitter jag hos bror och jessika. Har passat Melvin litegrann idag medan Jessika var och handlade julklappar och bror pluggade. Men Melvin har varit pappas pojke idag så han har velat vara med sin pappa istället! :) Sötungen!

Ikväll ska jag och pappa åka och hämta min tv skärm och resten av mina saker hos Erik. Jag gruvar mig ju... känns som om stämningen kommer vara så tjock att man kommer kunna skära tårtbitar ur luften. Men lika bra att få det överstökat. Sen ska jag köpa choklad för mina sista pengar och se på film hela kvällen. Har lånat massa filmer och JV lånade ut sin dvd till mig så nu kan jag iallfall se på film.

De ringde från fritids idag också och jag ska jobba imorrn, börjar inte förren 13.30 så jag kan sova i lägenheten och ta en buss till täfte imorrn istället för ikväll.

Skriver väl imorrn när jag är tillbaka i täfte. Har inga pengar på mobilen så jag kan inte mobilblogga heller... bajs!
Haré bra!

Kommentarer
Postat av: Sagiz

2008-12-18 @ 19:29:03
URL: http://nejli.blogg.se/
Postat av: Sagiz

oj, råkade komma åt skicka innan jag hann skriva något :] men jo, riktigt svårt att veta vad man verkligen vill. finns ju mkt som åtminstone till viss del verkar kul, men man är ju ändå rädd att göra fel val!



alltså åh, hur gammal är melvin nu egentligen? :)

2008-12-18 @ 19:31:03
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0