Mot tvättningen

Denna dag har varit lååång och just nu är jag jättetrött. Idag gjorde vi smällkarameller på Förskolan och sen skulle jag gjuta gipsfigurer när barnen hade idrott och livskunskap. Jag kan ju säga att jag var helt jävla värdelös på att göra gips.. Första satsen jag gjorde fick jag slänga allt, allt stelnade direkt i bunken osv osv. Andra satsen jag gjorde hann jag göra en platta gipsfigurer innan resten stelnade, och de jag hann göra kommer inte räcka till klassen. Sen gav jag upp!!

Efter middagen idag ska jag in till stan och lägenheten. Ska sova där inatt för imorrn jobbar jag inte, utan jag ska vara barnvakt till Melvin! :) Har ju som sagt inget internet i lägenheten än så det blir att tvätta ikväll för att fördriva lite tid.
Ska även försöka orka gå förbi hos mamma och hämta en lampa som jag kan ha vid sängen.

Nu ska jag slänga mig framför tv'n en stund. Är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0