Så jävla halkigt!

Jag tar tillbaka det där om att det var bättre väder idag än igår... visst, det blåste inte som igår men det var fan 100 gånger kallare. Fy fan alltså! Trodde jag skulle dö, vi var ute två timmar men den kändes mycket längre. Jag snikade mig in en sväng och sa att jag var tvungen att gå på toa.. haha, där värmde jag händerna i 5 minuter sen var det bara att pallra sig ut igen.
Sen är det glashalt ute så man vågar ju knappt röra sig, pluss att jag är livrädd att barnen ska ramla och slå skallen. Se måste ha hjälm när de är i backen och på bandybanan.. men jag vill fan att de ska ha hjälm hela tiden. Jag vill fan ha hjälm! Imorrn blir det iallfall att ta på sig broddarna på skorna innan jag går någonstans.

Sen när vi gick in satt jag och spela UNO med några grabbar, det var mycket roligare! :)

Nu börjar jag bli hungrig och ska se om pappsen behöver någon hjälp i köket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0