Såhär ligger det till

Förlåt för kass uppdatering. Vi festade igår och idag har jag varit jävligt sliten och inte haft tillgång till dator.

Det är fest ikväll igen, just nu är vi hos Stefan. Det är jag, JV, Dennis och Stefan. Får se vart vi drar ikväll. Igår var vi på Scainska (stavning?), det var första gången jag var där och tyckte att det var jävligt nice. Jag hade faktist väldigt kul! Men jag har nu lärt mig att jag aldrig mer ska bli onykter på cider. Fick massa cider av mamma så jag drackk det och sen köpte jag även cider ute på krogen... satan vad dåligt jag mådde när jag kom hem. Mådde jätebra när vi var ute och även i taxin, men när jag kom hem.. helvete. Det är inte ofta jag spyr när jag har druckit, men efter dessa cider.. blä. Så från och med nu håller jag mig till det jag kan... SPRIT! :) Jag blir aldrig illamående eller spyr av sprit, det är mycket lättare att dricka "lagom" när man dricker sprit. Iallafall för mig.

Aja, nu vet ni iallafall vad som händer och varför jag inte uppdaterar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0