Snart julafton = stress!

Nu sitter jag hos pappa, kom nyss hem från sävar. Gud vad jag har sovit inatt / idag. Somnade vid 3 inatt och vaknade först vid 9, men jag somnade om och när jag väl klev upp var klockan 15 / 15.30. Helt galet att man kan sova så mycket?! Men jag skyller på att det är så mörkt, jag kan alltid sova hur mycket som hellst den här tiden på året. Visst, va ju iof "bara" tolv timmar, men det kändes mycket mycket längre!

Ikväll kommer syrran hem till mig och vi ska fixa med pappas julklapp samt äta Ben & Jerry glass, inte illa! :D Jag ska ävan fråga pappa om jag får låna dvd'n som han har så jag kan se på någon film ikväll. Har lånat några filmer som jag inte sett men som jag e sugen på. Så det blir en lugn myskväll ikväll. Ska ävan försöka tvätta en maskin iallafall.. man måste ju göra sådant också! :P

Imorron ska jag springa på stan och köpa alla julklappar, jag vet inte alls vad jag ska ge till folk. Men jag kom på att det är kanske bra att vara ute i absoluta sista minuten, för annars hinner man fundera så mkt på om man verkligen ska köpa det ena eller det andra. Nu har man inte tid med det och måste köpa den första idén man får.


Nu ska jag skriva ut nå bilder! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0