Torsdag 25/12 - 2008

Nu har vi haft en julafton med jon, jessika och melvin också och jag ska snart gå hem. Jag vill hem till min lilla lya, fixa och städa litegrann och sen ska jag se på film eller se på Roswell. Inte bestämt mig än! :P
Tror att jag ska gå förbi Malin en sväng och säga hej och önska att hon ska krya på sig. Ska även komma ihåg att ta med kaffebryggaren från mamma så jag kan göra kaffe åt mig imorgonbitti!! :D

Imorrn blir det som sagt mellandagsrean - rätt dag den här gången! ;) På kvällen blir det utgång på Corona med förfest hos John. Jag är riktigt taggad! Skulle få köpa alkohol av brorsan eftersom att jag inte var smart nog att gå på systemet innan alla dessa röda dagar börjare, jag tänkte inte så långt. :P

Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0