Turkiet

Sitter hemma hos mamma som sagt och hittade syrrans bilder från turkiet som hon skulle skicka till mig men så blev det aldrig! :P Tänkte att jag kunde lägga upp några nu, min blogg har varit så jävla tråkig utan bilder länge nu så varsågoda! :)


Vi skulle se coola ut... :P
Vi fick äppel-te i vinglas, de gillade oss på det stället! Sjukt coola
I want to go back
 
Lite förfriskad på en bar
Sist men inte minst, vår favorit-servitör:   

En massa bilder, detta kommer ta år att ladda upp för bloggen så efter jag publicerat detta blir det sängen för mig!
Bilderna går att se i större storlek, bara att klicka på dem. Om det inte funkar låt sidan ladda lite.

Jag vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0