Two years ago...

Idag är dagen då jag och Erik skulle ha firat två år tillsammans... Vilket gör att den här dagen bringar ännu mer lite ångest. Inatt kunde jag inte alls somna heller, tankarna bara snurrade och snurrade och snurrade och resulterade senare i himla virriga drömmar. Det var inga hemska drömmar, men det hände en jäävla massa och jag drömde om folk jag inte pratat med eller träffat på flera år.
Jag vill bara att den här dagen ska vara över.

Jag börjar jobba om t vå timmar och jag jobbar samma tider som igår, vilket betyder att vi ska vara ute större delen av tiden. Tur att det är mycket bättre väder idag iallafall än vad det var igår, nu är det ju ändå lite sol.

Nää, nu ska jag sätta mig njuta av dagens första snus efter kaffet tillsammans med en bra bok. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0