Utmanad av Emma

Jag har blivit utmanad av: Emma

De regler som gäller är:
-  Länka till den person som utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
-  Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-  Utmana tre personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-  Låt dessa personer veta att de är utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:
♥  Skulle jag bara få äta en enda sak i resten av mitt liv skulle det vara choklad.
♥  Min högsta dröm är att få träffa Backstreet Boys.
♥  Just nu vill jag ha utbildat mig klart, vara gift, ha barn och ett hus på landet.
♥  Jag tycker inte om julen.
♥  Jag tuggar jättemycket på mina läppar, hela tiden. Dålig ovana!
♥  Jag vill verkligen skaffa en tatuering.
♥  Jag älskar Dr.Phil.

Jag utmanar: Jennie http://jjennnie.blogg.se/, Magda och Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0