Vill bara säga grattis

Nu är det snart dags för mig att hoppa i säng, kunde ju som sagt inte sova i går natt så jag hoppas det går bättre nu. Har ju SOVMORGON imorrn, börjar 8.00! Hehe, men ändå.. 45 minuter extra på morgonen e ju inte dumt. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte använda dessa minuter till att slippa stressa utan jag kommer osva längre och behöva stressa iallfall.

Blir ingen uppdatering av Boklistan nu för boken jag läser för tillfället står inte med där.

Idag fyller Erik 21 år och jag önskar honom grattis. Nog för att han hatar att fylla år och inte vill att man ska gratta han. Men jag grattar honom här, för det vill jag göra trots allt. Hoppas hans tjugoförsta år blir ett bra år och att han blir glad och lycklig, jag önskar honom ingenting hellre. Det hoppas jag att han vet...

Nej, som sagt.. Sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0