Ännu en heldag

Som jag skrev igår skulle jag ju ha en kort dag på jobbet idag och sedan åka in till stan för att titta på lägenheten. Men så blev det icket! :P De ringde från en annan förskola här i byn och frågade om jag kunde jobba hos dem efter att jag varit på den "vanliga" förskolan (där jag e hela tiden). Och jag är ju verkligen inte den som tackar nej till pengar och jobb nu för tiden så jag tackade ja, synd bara att jag inte kan åka till lägenheten... Jag va så peppad! :( Men får ta det en annan dag!

Jag har även känt mig lite halvt hänig nu i två dagar, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk! Jag varken vill eller har TID eller råd till det. Men det är ju den tiden nu och när man är runt barnen hela dagarna så är ju det en ganska stor smittorisk, sprids en himla massa bakterier och baciller på förskolor. De tuggar på allt, har fingrarna i munnen osv osv.

Nu ska jag borsta tänderna och gå till jobbet!
Puss

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag som hoppades att du skulle komma till axes idag, well jag får fortsätta sakna dig. ;P

Ta hand om dig gumman!

2008-11-12 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0