Äntligen ska jag fixa och dona!

Snart ska jag in till stan och lägenheten, väntar på att pappa ska bli färdig med julbelysningen på balkongen. Klockan 14 idag ska jag även träffa min kära Magdie och fika! :D Ska bli så himla roligt, har inte träffat henne på huuur länge som hellst! Jag som är van att träffa henne nästan varje dag i vanliga fall. Jag har saknat henne!

Får se om jag hinner handla några julklappar idag, tvivlar på det.. har fullt upp. Annars får jag åka in någon dag i veckan. Jobbar bara torsdag, fredag som det ser ut nu så då kan jag passa på en dag mitt i veckan. Det är säkert mindra folk på stan då.

Min mobil är skickad nu så snart har jag min älskling här i min hand igen! Då ska jag fota, fota, fota och lägga upp här i bloggen. Inte för att jag har så mycket att fota.. men ni kommer säkert få se en massa onödiga bilder på allt och ingenting! ;)

Nu ska jag se om pappsen börjar bli klar för jag börjar då bli stressad!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0