Äntligen!

Jessi hade lagat en underbart god middag till oss ikväll och jag tackar så mycket för både den och det goda sällskapet!
Lollo var med oss också och det gjorde allt ännu trevligare! :)
Jag är nu så sjukt nöjd att Johan åkte ut, ÄNTLIGEN! Men såg ni tjejen som blev helt jävla hysterisk och såg ut som om hon skulle svimma när Johan gick ner på knä framför henne när han sjöng? Och när hon sen fick komma upp på scenen både lät det som och såg ut som om hon fick en orgasm. Helt sjukt att man kan bli så!! Inte ens jag som är så jävla kändiskåt skulle fan bli så. Nu ska man väl aldrig säga aldrig, kanske skulle jag bli så om jag fick träffa Backstreet Boys... Men jag hoppas verkligen inte det! SÅ JÄVLA PINSAMT!

Imorrn blir det för mig att åka in till stan och köpa lite julklappar hade jag tänkt. Ska även till lägenheten och börja fixa! Hoppas jag hinner med en massa, skulle vara skönt.

Det var allt för mig just nu! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jess

:O !!!! Inget bloggat om den eventuellt uppkommande filmen med både Effron, Bloom och Depp?? Trodde det var DÄRFÖR du hade så bråttom hem för att blogga! ;) :P

2008-11-30 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0