En dag med nya äventyr!

Godmorgon! jag är uppe med tuppen som ni kanske märker. Jag har precis ätit mackor och druckit kaffe och ska snart iväg till jobbet, jag börjar 7.30.
Jag har sovit som en liten prinsessa inatt, orkade inte alls läsa särskillt länge innan jag släckte och slocknade på momangen. Jag är så glad att sömnen är tillbaka och att jag slipper den där jävla ångesten! :)

Får se hur det går för mig idag att vara på fritids, håll tummarna! Har lite problem där, vet inte alls vilka tider jag ska vara på fritids. Jag hade uppfattat en tid, men kollegorna hade uppfattat en annan tid.. hmm. Försökte få tag på rektorn igår för att reda ut det hela, men han svarade inte. Men jag ska inte vara på fritids förren på eftermiddagen iallfall så får försöka få tag på han nu på morgonen. Men det stressar mig lite att inte veta när jag ska vara vart.

Nää, nu ska jag smörja in mina torra händer och sen ska jag börja klä på mig!
Ha en superbra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0