Fars dag x2

Nu är jag trött! Det har varit en låång men dock trots det rolig dag!
Snart kommer bror, Melvis och Jessika hit för att fira pappa på farsdag. Det ska bli så kul att se lillen igen och se hur stor han blivit.. han har ju tydligen lärt sig sitta, kanske inte helt stadigt men ändå! :)

Förutom fika och umgås ikväll ska jag se Dr Phil, gå på promenad med syrran och bara ta det lugnt. Vänta på att få gå och lägga mig så att det är tisdag snart. Då är det inte mycket kvar av veckan! Höhö... man ska ju va optimistisk! Det är inte det att jag inte vill va på dagis, tvärt om.. men jag längtar ändå efter helgen och alla dess äventyr! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag slänga mig i soffan!

Jag räknar ner dagarna - 21 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0