Favvis-Melvis (Rubriker är svåra)

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig! Jag måste fortsätta läsa lite till i boken innan jag somnar och jag börjar jobba 7.30. Jag jobbar heeela långa dagen fram till klockan 17, så jag borde vara utvilad hellst! :P Så ju snabbare jag går och lägger mig, ju tidigare kan jag somna.
Sen vill jag ju även att helgen ska komma snabbt, och jag sa ju åt mig själv att sova mycket för då går tiden snabbare.. Tönt jag! Men det är väl sant?... Haha.

Bror + familj va ju här tidigare ikväll... GALET vad stor favorit-älsklings-Melvin hade blivit!! Kan sätta sig upp själv och allt!! Rundare hade han blivit också sötnosen! Haha! ;) Lilltjockisen!
Sen var det ju även självklart kul att träffa Jon och Jess också! Ni är och förblir bäst!

Nu ska jag hoppa i säng!
Nattinatt!

What makes you different, makes you beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0