Först och främst...

... måste jag säga att filmen igår, Låt den rätte komma in, inte alls var så bra som jag hade hoppats. Visst, jag försökte att inte ha några förhoppningar eftersom att det är en svensk film och jag gillar inte svensk film tyvär. Jag tycker oftast att skådespeleriet är värdelöst. Tyvär, fast det är de gamla rutinerade skådisarna så brukar det bli dåligt och krystat på nåt sätt.
Och eftersom att jag älskade den här boken så blir det ju att man jämför... och filmen var inte ens i nääärheten så bra som boken är. Så jo, jag blev besviken. Sen tyckte jag att killen som spelade huvudrollen var så jävla lik Johan Palm i Idol! :P

Nää, det var kul att se den enbart för att se hur de hade tolkat boken och för att se hur lik den va. Annars va det inte mycket att hänga i julgranen.

Sen på minde Jessi mig om ett inlägg jag skulle skynda mig hem i fredags för att skriva, när jag väl kom hem glömde jag heelt bort det.
Jag ska skriva det, men det får bli i ett annat inlägg. Ett helt eget inlägg som jag nog skriver senare ikväll!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0