Fullt upp denna fredagmorgon

Hej bloggen! Jag är lite stressad här så jag står och kastar i mig min frukost samtidigt som jag försöker blogga. Jag börjar jobba på dagis klockan 12, sen ska jag jobba där till 16.00. 16.20 går bussen in till stan som jag måste ta för då ska jag in och servera och stå i baren på en personalfest. Så innan jag går till dagiset nu måste jag ha packat allt jag ska ha med mig till stan: Skor, andra byxor, förkläde, sminket, ny tröja osv osv. Man vill ju inte ha så snygga kläder på sig på dagiset för den ena olyckan efter den andra kan ju hända :P, och när man serverar vill man ju se anständig och fin ut. Det blir alltså att ta med sig ombyte.
Såå, det är fullt upp denna morgon!

Det blir kanske bara det här inlägget idag, kanske skriver sent ikväll om jag har möjlighet! Annars så skriver jag självklart imorrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0